Skiathos Palace Hotel Resort - Μοναδική Διαμονή με θέα 5 αστέρων...

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Doodle 4 Google 2013: «Η Ελλάδα μου, ήλιος και θάλασσα»

Η Ελλάδα μου
Doodle 4 Google - «η Ελλάδα μου»: Το σημερινό doodle της Google φέρει την υπογραφή του Αστέριου Ρέυνικ, νικητή του φετινού διαγωνισμού Doodle 4 Google, ο οποίος είχε ως θέμα «Η Ελλάδα μου».

Ο νικητής του διαγωνισμού Doodle 4 Google - «η Ελλάδα μου» ονομάζεται Αστέριος Ρέυνικ και είναι μαθητής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λιτοχώρου και γεννήθηκε στην Πυλαία Θεσσαλονίκης στις 7 Ιουνίου του 2003.
Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ήταν ανοιχτός για όλους τους μαθητές στην Ελλάδα, από 6 ως 18 ετών, και είχε ως σκοπό να τους ενθαρρύνει να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους για να σχεδιάσουν το λογότυπο της Google.
Το doodle που καλούνταν να σχεδιάσουν για τον διαγωνισμό Doodle 4 Google - «η Ελλάδα μου», θα έπρεπε να αντικατοπτρίζει την δική τους άποψη για την Ελλάδα.
πηγή newsbomb 
google.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου