Skiathos Palace Hotel Resort - Μοναδική Διαμονή με θέα 5 αστέρων...

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Eφημερίδα Παραπολιτικά - Γιώργος Αγγελόπουλος: «Νιώθω δικαιωμένος» « Ετοιμάζω κάτι στην Σκιάθο που θα κάνει με παιδάκια»

Της ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΡΙΑΝΤΟΥ Striantou7@gmail.com Εφημερίδα Παραπολιτικά Ένθετο secret


Σε έναν χώρο γνώριμο για εκείνον, στο γήπεδο της Καισαριανής όπου έπαιξε για τρία χρόνια με την φανέλα του Εθνικού Αστέρα, υποδέχτηκα τον Γιώργο Αγγελόπουλου. Δεν ήρθε με «αυλικούς», ήρθε μόνος. Δεν «φορούσε» ύφος άλλα ένα πλατύ χαμόγελο. Δεν ρώτησε πότε ξεκινάμε παρά μόλος είδε την μπάλα στο χόρτο «απογειώθηκε» μαζί της. Γιατί όλο αυτό όχι μόνο δεν το έβλεπε σαν αγγαρεία αλλά το ευχαριστιόταν. Με την ψυχή του. Ο «Ντάνος» με τους χιλιάδες θαυμαστές, που βγαίνοντας από το Survivor γνώρισε την αποθέωση του κόσμου ικανή να του πάρει τα μυαλά, έδειξε πως τα έχει μέσα στο κεφάλι του. Εγώ παρόλο που είχα μιλήσει αρκετές φορές μαζί του πριν την ημέρα της συνέντευξης, και όλα έγινα όπως εξ αρχής μου τα είπε, παραδέχομαι πως περίμενα να δω ένα ίχνος έπαρσης, μια ατάκα που να δηλώνει υπεροψία, έστω ένα νεύμα που να μαρτυρά «ότι την έχει ψωνίσει». Ίσως γιατί πίστευα πως το μέγεθος της δημοσιότητας που βιώνει αυτή τη περίοδο θα τον είχε κάνει λίγο να… ξεφύγει. Με διέψευσε πανηγυρικά. Συμπέρασμα; Ο κόσμος τελικά ξέρει. Ξέρει καλύτερα από όλους. Έδωσε τη νίκη σε αυτόν που ήταν «κοντά» του και ας βρίσκονταν τόσο μακριά. Στον «Ντάνο» που έβγαλε την ανθρώπινη πλευρά του στον Άγιο Δομίνικο. Αυτή που είχε από πριν. Την ίδια ακριβώς που έβγαλε και μέσα στο γήπεδο έχοντας αποκτήσει τόση δημοσιότητα… «Έχω να έρθω εδώ από τότε που σταμάτησα να παίζω σε αυτή την ομάδα και κοιτάω γύρω γύρω… είναι συγκινητική στιγμή για μένα αυτή. Ευχαριστώ το Δήμο που μας έδωσε αυτή την ευκαιρία. Έζησα τρία χρόνια εδώ, έπαιζα στον Εθνικό Αστέρα, μια ομάδα που με βοήθησε να αναδειχτώ ποδοσφαιρικά» μου λέει και πραγματικά τα μάτια του είναι γεμάτα από αγάπη για το συγκεκριμένο μέρος.. Περνάμε από το παρελθόν και το ποδόσφαιρο, στο σήμερα και στην μεγάλη δημοσιότητα που απέκτησε μετά την νίκη του Sirvivor! Πόσο τον έχει αλλάξει όλο αυτό που βιώνει σήμερα; «Δεν με έχει αλλάξει καθόλου σαν Γιώργο» δηλώνει στο Secret και το τονίζει «Είμαι ο ίδιος που ήμουν πριν, με τα ίδια μυαλά. Σαφώς έχει αλλάξει η καθημερινότητά μου όχι όμως ο χαρακτήρας μου και τα πιστεύω που έχω σαν άνθρωπος. Ούτε και η συμπεριφορά μου προς τους ανθρώπους. Έβαζα και βάζω πάνω από όλα τις ανθρώπινες σχέσεις απλά τώρα είναι μεγαλύτερο το μέγεθος. Αισθάνομαι καλά όμως είτε είμαι ανάμεσα σε 5 άτομα είτε ανάμεσα σε 100» μου εξηγεί και δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω. Όμως ξέρω πως δεν είναι και εύκολο να κυκλοφορήσει στο δρόμο όπως θα ήθελε… αν για παράδειγμα του άρεσε μια κοπέλα που θα την πήγαινε για φαγητό; Κάπου που να μην τον δει κανείς; «Κοίτα, ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει όλο αυτό και ξέρω πως κάποια στιγμή θα σταματήσει. Δεν μπορεί να είναι σε αυτή την ένταση για πάντα. Αν γνωρίσω μια κοπέλα δεν με ενδιαφέρει αν θα με δούνε ή δεν θα με δούνε. Γιατί να μην βγώ μαζί της;» μου λέει και του εξηγώ τα αυτονόητα! Πως οι χιλιάδες θαυμάστριές το, οι Ντανίτσες, ίσως να μην είναι προετοιμασμένες γι αυτό ακόμα. Ο Γιώργος έχει και γι αυτό απάντηση: «Είναι πολύ κολακευτικό να μιλάνε οι γυναίκες με ωραίο τρόπο, ίσως και ακραίο καμία φορά, αλλά αντιλαμβάνονται ότι θέλω να κάμω οικογένεια και δεν μπορώ να το κάνω αυτό ούτε με 100 ούτε με 1500 αλλά με μια! Και αν μου τύχει και γνωρίσω τον άνθρωπο αυτό και οι «Ντανίτσες» όπως λες και εσύ θα το καταλάβουν και το σεβαστούν» Δηλαδή θες να σου συμβεί σύντομα; Ρωτάω: «Μακάρι να μου τύχει και αύριο. Συνειδητά θέλω να κάνω οικογένεια και να φτιάξω όμορφα πράγματα» μου λέει και αφού μιλάμε για γυναίκες παραμένω σε αυτές… τι δεν του αρέσει σε μια γυναίκα; «Η απραξία. Να μην έχει ανησυχίες. Θέλω να είναι δραστήρια, να μην είναι όλη μέρα στο σπίτι και να κάθεται» Η δραστήρια θα λείπει και ώρες όμως από το σπίτι. Του λέω εγώ «Άλλο δραστήρια και άλλο πεταχτούλα. Μην τα μπερδεύεις» μου λέει. Με τραγουδίστρια θα έκανε σχέση; Ρωτώ εγώ τώρα… «Σε έναν άνθρωπο τα ζυγίζεις όλα. Σίγουρα η δουλειά της τραγουδίστρια προϋποθέτει ώρες δουλειάς τη νύχτα και θα προτιμούσα το επάγγελμά της γυναίκας μου να μπορεί να της δίνει το δικαίωμα να είναι σπίτι και να βάζει τα παιδιά μου για ύπνο» απαντά με σιγουριά. Αφήνω τις γυναίκες και τον οδηγό στον Άγιο Δομίνικο. Έκλαψε μόνος του εκεί; «Γενικά δεν κλαίω εύκολα και αυτό που είδατε on camera συνέβη εξ αιτίας της πίεσης, της απόστασης από την οικογένεια μου, και μιας αγανάκτησης που προέκυπτε από πολλά πράγματα. Είτε από συμπεριφορές των συμπαικτών μου που δεν ήταν καλές απέναντί μου, είτε επειδή δεν ήξερα τι γίνεται σε ότι αφορά τι Σκιάθο και τα δικά μου δεδομένα εκείνη τη στιγμή. Η άγνοια με τρέλαινε. Ζορίστηκα κάποιες φορές πολύ το βράδυ γιατί δεν πέρναγε η ώρα και δεν μπορούσα να κοιμηθώ αλλά, όχι, δεν έκλαψα. Θυμάμαι όμως ότι ήμουν πολύ φορτισμένος συναισθηματικά γιατί ήταν όλα αυτά μαζί και όταν μένεις μόνος σου νιώθεις λίγο τρέλα» Μου εξηγεί. Νιώθει δικαιωμένος που βγήκε νικητής; Ηθικά; «Ναι νιώθω δικαιωμένος για πολλά πράγματα. Πιέστηκα και κρίθηκα για πράγματα και συμπεριφορές μου που προϋπήρχαν στην προηγούμενη μου ζωή. Όταν αμφισβητήθηκε όλο αυτό και με έντονες συμπεριφορές, έπρεπε να κρατήσω στη στάση μου, γιατί αν άλλαζα τα πιστεύω μου και τα όσα πρεσβεύω, θα γκρεμιζόταν και ο δικός μου ο κόσμος που μου είχε φέρει τα ανάλογα αποτελέσματα στη ζωή μου πριν το survivor» παραδέχεται. Ο Γιώργος Αγγελόπουλος αν και είναι από τους πιο αγαπητούς Έλληνες σήμερα με τη δημοτικότητά του να φτάνει στα ύψη, δεν έχει κάνει κάποιο επαγγελματικό βήμα. Ετοιμάζει κάτι; «Έχω κάποιες προτάσεις για διαφημιστικά που είναι πολλές που κάποιοι τα συνδέουν και με τηλεόραση» μου λέει όμως εγώ επιμένω. Πρόταση για εκπομπή έχει; «Μια πρόταση προέκυψε πρόσφατα» Από τον ΣΚΑΙ; Τον ρωτώ καθώς γράφτηκε πως έχει συμβόλαιο για ένα χρόνο: «Με τον ΣΚΑΙ δεν έχω συμβόλαιο έχω το δικαίωμα να κάνω εκπομπή όπου θέλω αλλά θα πρέπει να το δώ ήρεμα και αναλυτικά και να δω αν μπορώ να το κάνω καλά. Επίσης ετοιμάζω κάτι στην Σκιάθο που θα κάνει με παιδάκια. Πρόκειται για ένα all year camp, ένα κέντρο δημιουργικής απασχόλησης που θα αφορά τον αθλητισμό και πολλά ακόμα. Δεν θέλω να κάνω πολλά πράματα θέλω 2-3 και να τα κάνω σωστά» μου εξομολογείται και τον βλέπω πως τη μπάλα που κρατά στα χέρια του όση ώρα μιλάμε καθισμένοι στο γρασίδι θέλει να την κλωτσήσει. Δεν τον καθυστερώ άλλο. Σηκώνομαι μαζί του και ξεκινάμε το παιχνίδι… Μέχρι που βραδιάζει και έρχεται η ομάδα του Εθνικού Αστέρα να κάνει προπόνηση! Ο «Ντάνος» συγκινείται, τους αγκαλιάζει, φωτογραφίζεται μαζί τους και αποχωρεί με τα πιο δυνατά συναισθήματα και με μια γλυκιά γεύση που σίγουρα θα θυμάται για πολύ καιρό…




Εφημερίδα Παραπολιτικά - Ενθετο secret life

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου