Skiathos Palace Hotel Resort - Μοναδική Διαμονή με θέα 5 αστέρων...

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Αποχωρεί απ΄το ΛΑΟΣ ο Παύλος Μαρκάκης



Παραχωρεί τη θέση του σε όποιον τον «θεωρούσε εμπόδιο στην εξέλιξή του»
Γράφει:
21/05/2012, 17:00




Αποχωρεί απ΄το ΛΑΟΣ Μαγνησίας, ο μέχρι πρότινος βουλευτής του κόμματος στη Μαγνησία Π. Μαρκάκης, με δημόσια δήλωσή του πριν λίγη ώρα.


Όπως αναφέρει «Με την έναρξη της νέας προεκλογικής περιόδου και μετά την ολοκλήρωση των συνεδριάσεων των κομματικών οργάνων του ΛΑ.Ο.Σ, θεωρώ υποχρέωσή μου να ανακοινώσω δημόσια τις αποφάσεις μου όπως αυτές διατυπωθήκαν εξαρχής στην Κοινοβουλευτική Ομάδα.

Επιμένω στην αρχική μου θέση να μην συμμετάσχω στις εκλογές της 17ης Ιουνίου με το ψηφοδέλτιο του ΛΑ.Ο.Σ
Πιστεύω ότι το διακύβευμα των προσεχών εκλογών είναι διαφορετικό από αυτό της 6ης Μαΐου.

Ο προβληματισμός και η απόφαση ενός απλού ψηφοφόρου θα είναι, αν σχηματισθεί υπεύθυνη Κυβέρνηση στην χώρα μας και προς ποια κατεύθυνση θα κινηθεί.
Επομένως όσα υγιή πατριωτικά χαρακτηριστικά εκπροσωπούμε, θα υποβαθμιστούν και επομένως θα πρέπει να εκφραστούν μέσα από ευρύτερους και ανανεωμένους κομματικούς σχηματισμούς.

Πιστεύω ότι ο ψηφοφόρος πρέπει να έχει την επιλογή μιας ευρύτερης θεώρησης για το καλό της πατρίδας του και εγώ δεν έχω το δικαίωμα να του περιορίσω αυτή την επιλογή με τον μέχρι σήμερα δικό μου κομματικό προσανατολισμό.
Ενημέρωσα και θα επιβεβαιώσω σήμερα στο Γραμματέα του ΛΑΟΣ και στην Νομαρχιακή Οργάνωση, την οριστική απόφασή μου να παραχωρήσω σε άλλο στέλεχος της Ν.Ε την πρώτη θέση του ψηφοδελτίου του ΛΑΟΣ της Μαγνησίας.
Ας τοποθετήσουν όποιο στέλεχος επιθυμεί ή πίστευε μέχρι σήμερα ότι η δική μου παρουσία στο Κόμμα, ήταν εμπόδιο στην εξέλιξή του προς το Κοινοβούλιο».
magnesia news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου