Ομογενείς αναλαμβάνουν τα έξοδα τουριστικής προβολής της Ελλάδας στις ΗΠΑ
Γιγαντοαφίσα
που προβάλει την Ελλάδα ως φιλόξενο τουριστικό προορισμό τοποθετήθηκε
σε κεντρικό δρόμο της Ουάσιγκτον με πρωτοβουλία και δαπάνη μιας ομάδας
ομογενών της Αμερικανικής πρωτεύουσας. Η ομάδα συγκέντρωσε τα χρήματα
που χρειάζονταν για το πρόγραμμα αυτό από ιδιωτικές συνεισφορές με στόχο
να στείλει σε Αμερικανούς συμπολίτες της το μήνυμα πως η Ελλάδα ακόμα
και στις δύσκολες αυτές μέρες παραμένει εξαιρετικά ελκυστική και
προσφέρει στους επισκέπτες της θαυμάσιες εμπειρίες.
Η γιγαντοαφίσα στήθηκε στον Έβδομο Δρόμο, έναν από τους πιο πολυσύχναστους της Ουάσιγκτον, ακριβώς στην μέση της 16 οικοδομικών τετραγώνων διαδρομής που αρχίζει από το Καπιτώλιο και καταλήγει στον Λευκό Οίκο. Το κτίριο στο οποίο τοποθετήθηκε βρίσκεται δίπλα από την είσοδο στην Κινεζική γειτονιά της πρωτεύουσας, που μέρα-νύχτα κατακλύζεται από κόσμο.
Συναντήσαμε εκεί τον Αρτ Δημόπουλο (Art
Dimopoulos), εκδότη του περιοδικού Οδύσσεια που συντόνισε το στήσιμο
της γιγαντοαφίσας. Μας είπε μεταξύ άλλων: «Επιδίωξη είναι να αυξήσουμε
τον τουρισμό στην Ελλάδα. Συνεργάστηκαν μαζί μας πολλά άτομα, η
ομογενειακή εταιρία Capital Outdoor, η ΑΧΕΠΑ, και το Ελληνοαμερικανικό
Ινστιτούτο. Η εξαίρετη αφίσα που με τις συνεισφορές όλων αυτών φτιάξαμε
και στήσαμε εδώ στην καρδιά της Ουάσιγκτον είναι ένα προσκλητήριο για
επίσκεψη στην Ελλάδα».
Ο Αρτ Δημόπουλος και οι συνεργάτες του στην Αμερικανική πρωτεύουσα ανήκουν σε μια ευρύτερη οργάνωση Ελλήνων και φιλελλήνων που συγκροτήθηκε στην Νέα Υόρκη με την επωνυμία Up Greek Tourism για να βοηθήσει την Ελλάδα τώρα που αυτή δυσκολεύεται να διαθέσει κονδύλια για τουριστική προβολή. Η ομάδα της Νέας Υόρκης τοποθέτησε πρόσφατα επί 30 συνεχείς ημέρες μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα στην περίφημη πλατεία Τάϊμς Σκουέαρ από την οποία περνούν δεκάδες χιλιάδες άτομα την ημέρα. Οι ψηφίδες των μωσαϊκών εικόνων της αφίσας είναι φωτογραφίες ομογενών που πλήρωσαν για την ανάρτησή της.
Για την σπουδαιότητα του εγχειρήματος μας μίλησε ο Νίκος Λαρυγκάκης
(Nick Larigakis), Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Ινστιτούτου της
Ουάσιγκτον, ο οποίος και υπογράμμισε: «Το 15% του ΑΕΠ στην Ελλάδα
προέρχεται από τον Τουρισμό. Λόγω της γνωστής σημερινής κατάστασης
επιβάλλεται να αυξηθούν τα έσοδα της χώρας από τον Τουρισμό. Οι
γιγαντοαφίσες με ελληνικά θέματα είναι ένας προσιτός και αποτελεσματικός
τρόπος προβολής της Ελλάδας στις ΗΠΑ. Η πρωτοβουλία για την ανάρτησή
τους είναι ευπρόσδεκτη και θα υποστηριχτεί από το Ελληνοαμερικανικό
Ινστιτούτο».
Τα αποκαλυπτήρια της γιγαντοαφίσας στην Ουάσιγκτον ήρθε για να προωθήσει στα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης η γεννημένη στην Νέα Υόρκη ομογενής τραγουδίστρια Καλομοίρα (Σαράντη), που έχει εξελιχτεί σε ανεπίσημο πρέσβη του Ελληνικού τουρισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Την
συναντήσαμε έξω από το κτίριο στο οποίο είναι στημένη η γιγαντοαφίσα κι
εκεί η Καλομοίρα δήλωσε στην Ελληνική Υπηρεσία της Φωνής της Αμερικής:
«Όπως βλέπετε υπάρχει εδώ μια τεράστια αφίσα για την Ελλάδα. Προσπαθούμε
να σπρώξουμε τουρισμό στην Ελλάδα. Ξεκίνησε όλη αυτή η προσπάθεια στην
Νέα Υόρκη και τώρα την συνεχίζουμε εδώ στην Ουάσιγκτον με μια πολύ καλή
ομάδα και με μεγάλη επιτυχία. Θέλουμε να βοηθήσετε κι εσείς μέσω του
UpGreekTourism.gr».
Ο θετικός αντίκτυπος της πρωτοβουλίας Up Greek Tourism ήταν κάτι που χρειάζονταν η Ελλάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες ύστερα από την δημοσιότητα που έδωσαν τα τηλεοπτικά κανάλια στις μαζικές διαδηλώσεις και τις βίαιες συγκρούσεις ανάμεσα σε αστυνομικούς και αναρχικούς στην Αθήνα, τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο Γιάννης Πόλης
(John Polis), άλλο μέλος της ομάδας που έστησε την γιγαντοαφίσα στην
Ουάσιγκτον, δεν μπόραγε να κρύψει την χαρά του για το έργο που επιτελεί.
Κατά την έκφρασή του: «Είμαστε κατενθουσιασμένοι που θα στείλουμε
τουρίστες στην Ελλάδα για να χαρούν τα όμορφα νησιά της και να αφήσουν
εκεί από λίγα ο καθένας χρήματα για την ενίσχυση της οικονομίας του
τόπου».
Πως
βλέπουνε όμως την γιγαντοαφίσα οι περαστικοί που δεν έχουνε σχέση με
την Ελλάδα; Το ερώτημα υποβάλαμε σε τρείς νέες κοπέλες και να τι μας
απάντησαν:
Ράσια: «Η αφίσα με σπρώχνει να μπω στο Ίντερνετ να μάθω περισσότερα για την Ελλάδα. Επιθυμία μου ήταν πάντα να τρέξω εκεί έναν Μαραθώνιο».
Σαμάνθα: «Το έντονο γαλάζιο χρώμα της αφίσας τραβάει αμέσως την προσοχή. Θα ήθελα να πάω εκεί και θα πάω μια μέρα εκεί να απολαύσω τις ελληνικές παραλίες».
Ρεβέκκα:
«Μού φέρνει στην σκέψη όλα τα καλά που έχουνε πει για την Ελλάδα φίλοι
μου που πέρασαν πέρσι εκεί ένα υπέροχο καλοκαίρι. Είναι μια χώρα που
θέλω κι εγώ να επισκεφτώ».
Εμπειρογνώμονες λένε πως η προώθηση του τουρισμού είναι ένα από τα πιο θετικά πράγματα που μπορούν να γίνουν για την Ελλάδα. Το ασπάζεται αυτό πλήρως ο Κωνσταντίνος Γεωργιάδης, Διευθυντής του Ταξιδιωτικού Πρακτορείου Αμφιτρύων, στην Ουάσιγκτον, που δήλωσε στην κάμερά μας:
«Τώρα
είναι ο καλύτερος καιρός για ταξίδι σε Ελληνικά νησιά, από άποψη τιμών,
από άποψη καιρού αλλά και για την ενίσχυση της οικονομίας. Δεν
χρειαζόμαστε δάνεια. Μόνον τουρίστες χρειαζόμαστε να έρθουν να γνωρίσουν
την όμορφη χώρα μας».
Ο Τζιμ Στούκερ (Jim Stoucker), που ανήκει κι αυτός στην ομάδα που υλοποίησε τα σχέδια για την τοποθέτηση της αφίσας στην Ουάσιγκτον, ελπίζει πως το πρόγραμμα θα συνεχιστεί τώρα και σε άλλες Αμερικανικές πόλεις. Μας εκμυστηρεύτηκε: «Συζητάμε με την Βοστώνη, την Ατλάντα και το Σικάγο. Ελπίζουμε να επεκταθούμε γρήγορα στις πόλεις αυτές για να βοηθήσουμε την Ελλάδα και ιδιαίτερα το 20% των πολιτών της που εργάζονται σε τουριστικές επιχειρήσεις. Το πρόγραμμά μας νομίζω ότι είναι ένας καλός τρόπος βοήθειας των αδελφών μας στην Ελλάδα».
Οι
γιγαντοαφίσες στην Ουάσιγκτον, την Νέα Υόρκη και αργότερα σε άλλα μέρη
των Ηνωμένων Πολιτειών, έχουν ένα και μόνο σκοπό –να πουν στους
Αμερικανούς ότι η ελληνική κρίση χρέους, την οποία τους θυμίζουν
καθημερινά τα τηλεοπτικά κανάλια, έχει κάνει τον λαό της Ελλάδας πολύ
πιο φιλόξενο από ότι σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο της ιστορίας του και
έτοιμο να προσφέρει τα πάντα για να διασφαλίσει πως οι τουρίστες από τις
Ηνωμένες Πολιτείες θα ζήσουν φέτος στην χώρα του την μαγεία ενός
ονείρου γεμάτου ιστορία και ομορφιά.
voanews.com
Η γιγαντοαφίσα στήθηκε στον Έβδομο Δρόμο, έναν από τους πιο πολυσύχναστους της Ουάσιγκτον, ακριβώς στην μέση της 16 οικοδομικών τετραγώνων διαδρομής που αρχίζει από το Καπιτώλιο και καταλήγει στον Λευκό Οίκο. Το κτίριο στο οποίο τοποθετήθηκε βρίσκεται δίπλα από την είσοδο στην Κινεζική γειτονιά της πρωτεύουσας, που μέρα-νύχτα κατακλύζεται από κόσμο.
VOA Greek
Ο Αρτ Δημόπουλος και οι συνεργάτες του στην Αμερικανική πρωτεύουσα ανήκουν σε μια ευρύτερη οργάνωση Ελλήνων και φιλελλήνων που συγκροτήθηκε στην Νέα Υόρκη με την επωνυμία Up Greek Tourism για να βοηθήσει την Ελλάδα τώρα που αυτή δυσκολεύεται να διαθέσει κονδύλια για τουριστική προβολή. Η ομάδα της Νέας Υόρκης τοποθέτησε πρόσφατα επί 30 συνεχείς ημέρες μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα στην περίφημη πλατεία Τάϊμς Σκουέαρ από την οποία περνούν δεκάδες χιλιάδες άτομα την ημέρα. Οι ψηφίδες των μωσαϊκών εικόνων της αφίσας είναι φωτογραφίες ομογενών που πλήρωσαν για την ανάρτησή της.
VOA Greek
Τα αποκαλυπτήρια της γιγαντοαφίσας στην Ουάσιγκτον ήρθε για να προωθήσει στα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης η γεννημένη στην Νέα Υόρκη ομογενής τραγουδίστρια Καλομοίρα (Σαράντη), που έχει εξελιχτεί σε ανεπίσημο πρέσβη του Ελληνικού τουρισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Up Greek Tourism
Ο θετικός αντίκτυπος της πρωτοβουλίας Up Greek Tourism ήταν κάτι που χρειάζονταν η Ελλάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες ύστερα από την δημοσιότητα που έδωσαν τα τηλεοπτικά κανάλια στις μαζικές διαδηλώσεις και τις βίαιες συγκρούσεις ανάμεσα σε αστυνομικούς και αναρχικούς στην Αθήνα, τα τελευταία δύο χρόνια.
VOA Greek
VOA Greek
Ράσια: «Η αφίσα με σπρώχνει να μπω στο Ίντερνετ να μάθω περισσότερα για την Ελλάδα. Επιθυμία μου ήταν πάντα να τρέξω εκεί έναν Μαραθώνιο».
Σαμάνθα: «Το έντονο γαλάζιο χρώμα της αφίσας τραβάει αμέσως την προσοχή. Θα ήθελα να πάω εκεί και θα πάω μια μέρα εκεί να απολαύσω τις ελληνικές παραλίες».
VOA Greek
Εμπειρογνώμονες λένε πως η προώθηση του τουρισμού είναι ένα από τα πιο θετικά πράγματα που μπορούν να γίνουν για την Ελλάδα. Το ασπάζεται αυτό πλήρως ο Κωνσταντίνος Γεωργιάδης, Διευθυντής του Ταξιδιωτικού Πρακτορείου Αμφιτρύων, στην Ουάσιγκτον, που δήλωσε στην κάμερά μας:
VOA Greek
Ο Τζιμ Στούκερ (Jim Stoucker), που ανήκει κι αυτός στην ομάδα που υλοποίησε τα σχέδια για την τοποθέτηση της αφίσας στην Ουάσιγκτον, ελπίζει πως το πρόγραμμα θα συνεχιστεί τώρα και σε άλλες Αμερικανικές πόλεις. Μας εκμυστηρεύτηκε: «Συζητάμε με την Βοστώνη, την Ατλάντα και το Σικάγο. Ελπίζουμε να επεκταθούμε γρήγορα στις πόλεις αυτές για να βοηθήσουμε την Ελλάδα και ιδιαίτερα το 20% των πολιτών της που εργάζονται σε τουριστικές επιχειρήσεις. Το πρόγραμμά μας νομίζω ότι είναι ένας καλός τρόπος βοήθειας των αδελφών μας στην Ελλάδα».
VOA Greek
voanews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου