Skiathos Palace Hotel Resort - Μοναδική Διαμονή με θέα 5 αστέρων...

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Καμπάνια του ΣΕΤΕ για τη γαστρονομία στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού

Η 'Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού' του ΣΕΤΕ είναι ήδη 'στον αέρα' και θα παραμείνει έως τον Φεβρουάριο του 2013, αξιοποιώντας διαθέσιμα εργαλεία επικοινωνίας (print, online banners, newsletters, social media) σε συνεργασία με τους χορηγούς επικοινωνίας.

Η ιδέα της καμπάνιας “Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού” του ΣΕΤΕ στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

“Αυτή η αγκινάρα μπορεί να προσελκύσει 500.000 επιπλέον τουρίστες”, “Αυτή η πεσκανδρίτσα μπορεί να φέρει 50.000 νέες θέσεις εργασίας” και “Αυτός ο χαλβάς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 1 δισ. ευρώ” είναι τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας, που στόχο έχει να καλέσει εταιρείες – χορηγούς να στηρίξουν το έργο και να επενδύσουν σε μια πολύ μεγάλη αγορά, που προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες ανάπτυξης.

Η καμπάνια θα είναι στον αέρα έως τον Φεβρουάριο του 2013, αξιοποιώντας διαθέσιμα εργαλεία επικοινωνίας (print, online banners, newsletters, social media) σε συνεργασία με τους χορηγούς επικοινωνίας.

Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου υποστηρίζεται από τους partners του ΣΕΤΕ, Aegean Airlines και Eurobank.
TRAVEL DAILY NEWS
Θοδωρής Κουμέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου